The Pretty Clowns last post wins

The Pretty Clowns last post wins

Posted in the Thank You Vets Forum

First Prev
of 32
Next Last

“If I go Krazy will you”

Since: Dec 14

Still call me SuperMan

#1 Dec 27, 2016
I won.......it's over.......dun!

Since: Feb 14

Location hidden

#3 Dec 29, 2016
I commend you for your service.....to serving me up another win! You have become such an inspiration to me to never give up the fight for these wins! Now it is over and dun! Haha!

“If I go Krazy will you”

Since: Dec 14

Still call me SuperMan

#4 Dec 30, 2016
Trunketeer wrote:
I commend you for your service.....to serving me up another win! You have become such an inspiration to me to never give up the fight for these wins! Now it is over and dun! Haha!
So much for me thinking no one would ever find this one.

LOL

W-I-N-N-I-N-G

“If I go Krazy will you”

Since: Dec 14

Still call me SuperMan

#5 Dec 30, 2016
Hello by the way............. ( ;

Since: Feb 14

Location hidden

#6 Dec 30, 2016
_FLATLINE-------- wrote:
Hello by the way.......... ;
Hello! You can run, but you cannot hide when it comes to the wins! We shall stalk you for the win! Haha! Go Vols!

“If I go Krazy will you”

Since: Dec 14

Still call me SuperMan

#8 Dec 30, 2016
Trunketeer wrote:
<quoted text>Hello! You can run, but you cannot hide when it comes to the wins! We shall stalk you for the win! Haha! Go Vols!
I can live with 'you' doing that I guess. lol

Congratulations on your Vols win.

“If I go Krazy will you”

Since: Dec 14

Still call me SuperMan

#9 Dec 30, 2016
W-I-N-N-I-N-G ~ H-U-G-E

100%

Big League

Right? Right? We gotta do it, we have no choice.

The Clown 'never' gets tired of W-I-N-N-I-N-G. Win, Win, Win...

Make America Great Again.....

..........Hug a Clown.

LOLOLOL

“If I go Krazy will you”

Since: Dec 14

Still call me SuperMan

#10 Dec 30, 2016
Oh yeah.....welcome to Denver.

Joint?.........lol

Since: Feb 14

Location hidden

#11 Dec 31, 2016
_FLATLINE-------- wrote:
<quoted text>
I can live with 'you' doing that I guess. lol

Congratulations on your Vols win.
Thank you! Dobbs handled himself very well for the final game as a Vol.

Can you believe the Princess has not found this treasure trove yet for another win?

No matter, I shall store this win away until next year! LOL

Since: Feb 14

Location hidden

#12 Dec 31, 2016
_FLATLINE-------- wrote:
Oh yeah.....welcome to Denver.

Joint?.........lol
LMAO! Been there - done that....I may go back there again! Go Broncos! Haha! Gotcha!

“Freedom day is soon !”

Since: Nov 14

Peter Cottontails Garden

#13 Dec 31, 2016
Princess may not have found it but I did ! And I"m a winning !

HAHAHAHA!

Since: Feb 14

Location hidden

#14 Dec 31, 2016
Alex Nicole wrote:
Princess may not have found it but I did ! And I"m a winning !

HAHAHAHA!
Hahaha! I had faith in you! Winning with the very pretty clown and the tenacious Alex!

“Freedom day is soon !”

Since: Nov 14

Peter Cottontails Garden

#15 Dec 31, 2016
Trunketeer wrote:
<quoted text>Hahaha! I had faith in you! Winning with the very pretty clown and the tenacious Alex!
Always winning with you and the clown !

“If I go Krazy will you”

Since: Dec 14

Still call me SuperMan

#16 Jan 2, 2017
Trunketeer wrote:
<quoted text>Thank you! Dobbs handled himself very well for the final game as a Vol.

Can you believe the Princess has not found this treasure trove yet for another win?

No matter, I shall store this win away until next year! LOL
Princess is slipping a little bit.

“If I go Krazy will you”

Since: Dec 14

Still call me SuperMan

#17 Jan 2, 2017
Trunketeer wrote:
<quoted text>LMAO! Been there - done that....I may go back there again!
One never knows.....

LOL

“If I go Krazy will you”

Since: Dec 14

Still call me SuperMan

#18 Jan 2, 2017
Alex Nicole wrote:
Princess may not have found it but I did ! And I"m a winning !

HAHAHAHA!
Hi Alex. Welcome........( ;

“If I go Krazy will you”

Since: Dec 14

Still call me SuperMan

#19 Jan 2, 2017
Trunketeer wrote:
<quoted text>Hahaha! I had faith in you! Winning with the very pretty clown and the tenacious Alex!
I can live with this....^

“If I go Krazy will you”

Since: Dec 14

Still call me SuperMan

#20 Jan 2, 2017
.....until now. LOL

W-I-N-N-I-N-G ~ P-R-E-T-T-Y

~~~~~C-L-O-W-N~~~~~

********** N **********

)))))))))) 2017 ((((((((((

Since: Feb 14

Location hidden

#21 Jan 2, 2017
_FLATLINE-------- wrote:
<quoted text>
Princess is slipping a little bit.
Ah, but the mad judge it fairy isn't !*shrugs*

Since: Feb 14

Location hidden

#22 Jan 2, 2017
_FLATLINE-------- wrote:
<quoted text>
One never knows.....

LOL
Pfft! I wubs my Broncos! LOL

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 32
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Thank You Vets Discussions

Title Updated Last By Comments
The Clowns...Add A Word Drop A Word And 'Stuff' 11 hr Princess Hey 41
Shout- out Apr '18 samboy1080 1
Nice (Dec '15) Nov '16 Dahlera 16

Forum Rules

post what you want

Thank You Vets Jobs

Personal Finance

Thank You Vets Mortgages