I said one day we will have our time ...

I said one day we will have our time & you agreed

Posted in the Evansville Forum

First Prev
of 11
Next Last
I need you now

United States

#1 Nov 29, 2017
Now is the time if its not right then goodbye I will LY until the end of time :'(
Leave Me Alone

Sacramento, CA

#2 Nov 29, 2017
Your pathetic sniveling only reinforces in my mind the reason I don't want to be with you. Don't love me until the end of time, because with the new adventures in my life and the cool new people I've met, I'll probably forget your name in a week! You disgust and sicken me with your co-dependent crap, so just leave me alone!
On the real

United States

#3 Nov 29, 2017
Does this go with another post or is this for a certain person and how they supposed to know it for them.
Vanished

Newport, AR

#4 Nov 29, 2017
Leave Me Alone wrote:
Your pathetic sniveling only reinforces in my mind the reason I don't want to be with you. Don't love me until the end of time, because with the new adventures in my life and the cool new people I've met, I'll probably forget your name in a week! You disgust and sicken me with your co-dependent crap, so just leave me alone!
Ok
Your sad

United States

#5 Nov 29, 2017
Leave Me Alone wrote:
Your pathetic sniveling only reinforces in my mind the reason I don't want to be with you. Don't love me until the end of time, because with the new adventures in my life and the cool new people I've met, I'll probably forget your name in a week! You disgust and sicken me with your co-dependent crap, so just leave me alone!
This is not for you so go on with your adventures and stop thinking every thread is for you believe me They Are Not and you will never be him!
Vanished

Newport, AR

#6 Nov 29, 2017
Your sad wrote:
<quoted text>

This is not for you so go on with your adventures and stop thinking every thread is for you believe me They Are Not and you will never be him!
Well quit looking for or trying to translate your feelings for someone on topix. Trust me false hopes, false anything is bad. Bad for you and for them. Just be brave, hop on that bus, put one foot in front of the other and I promise you will feel much better! It's like the mustard seed!
Over the top

United States

#8 Nov 29, 2017
Crazy is what this is! Noone knows who they are talking to! Everyone thinking this post that post is for them, or about them! Making threats against people, calling people ho's, dope fiends. Fact is you have no clue.
Heardthat

Indianapolis, IN

#9 Nov 29, 2017
Over the top wrote:
Crazy is what this is! Noone knows who they are talking to! Everyone thinking this post that post is for them, or about them! Making threats against people, calling people ho's, dope fiends. Fact is you have no clue.
I know. At the very least you would think that someone would drop two initials. That's still pretty anonymous because there are hundreds if not thousands of people with the same initials.
On the real

United States

#10 Nov 29, 2017
If it's a woman she won't put her initials or she will put fake ones so that her family will not realize what she really wants because she won't stop listening to them and follow what her heart and sole tells her to do and what she really wants.
Lol

Indianapolis, IN

#11 Nov 29, 2017
This site is filled with trolls.
Lol

United States

#12 Nov 29, 2017
She is fake everything. Boohooboohoo. Lol
Lol

United States

#13 Nov 29, 2017
Over the top wrote:
Crazy is what this is! Noone knows who they are talking to! Everyone thinking this post that post is for them, or about them! Making threats against people, calling people ho's, dope fiends. Fact is you have no clue.
Lol. Yes i know haha
Funny lol

United States

#15 Nov 30, 2017
Leave Me Alone wrote:
Your pathetic sniveling only reinforces in my mind the reason I don't want to be with you. Don't love me until the end of time, because with the new adventures in my life and the cool new people I've met, I'll probably forget your name in a week! You disgust and sicken me with your co-dependent crap, so just leave me alone!
Sorry its been many yrs and he still thinks of me while doing you!
Lol

United States

#16 Nov 30, 2017
Heardthat wrote:
<quoted text>

I know. At the very least you would think that someone would drop two initials. That's still pretty anonymous because there are hundreds if not thousands of people with the same initials.
Im sure when it said we will have our time they know its for them lmao
If she only had a brain

United States

#17 Nov 30, 2017
On the real wrote:
If it's a woman she won't put her initials or she will put fake ones so that her family will not realize what she really wants because she won't stop listening to them and follow what her heart and sole tells her to do and what she really wants.
Ok. But why would a women not want to follow her heart?
Why would she care what her family thinks?
When you love someone you love them unconditionally.
Women are the worst at following their heart and not their head.
Why would her family care?
Most women love with all their heart and soul.
Even if it makes them to stupid to realize that they are more than likely being played, or used.
Haa

United States

#18 Nov 30, 2017
If she only had a brain wrote:
<quoted text>
Ok. But why would a women not want to follow her heart?
Why would she care what her family thinks?
When you love someone you love them unconditionally.
Women are the worst at following their heart and not their head.
Why would her family care?
Most women love with all their heart and soul.
Even if it makes them to stupid to realize that they are more than likely being played, or used.
Shut up u are in love with the dope. Dope w**** can someone say dope w****. Lmao
Okay

United States

#19 Nov 30, 2017
On the real wrote:
If it's a woman she won't put her initials or she will put fake ones so that her family will not realize what she really wants because she won't stop listening to them and follow what her heart and sole tells her to do and what she really wants.
And whats that?
Please bish

United States

#20 Nov 30, 2017
Haa wrote:
<quoted text>

Shut up u are in love with the dope. Dope w**** can someone say dope w****. Lmao
Your a dirty dope whxre ya whole fam was too thats why they r 6 ft under
Doctor Phil

United States

#21 Nov 30, 2017
Please bish wrote:
<quoted text>

Your a dirty dope whxre ya whole fam was too thats why they r 6 ft under
Watch the window Warrior go... You're doing a fine job window warrior with all them fine comebacks you got cor them... LMAO.
Haa

United States

#22 Nov 30, 2017
Please bish wrote:
<quoted text>

Your a dirty dope whxre ya whole fam was too thats why they r 6 ft under
God don't like ugly so your in big trouble my friend. Lmao. Haa..

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 11
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Evansville Discussions

Title Updated Last By Comments
The Democrat Socialist Party 3 min Antifa Annihilator 10
Heather fenwick (Jul '14) 6 min Dumb 17
Stop you dumbass with Meth 8 min Innocent little boy 7
Guys who big d 18 min meat flaps 19
What do blacks and apples have in common? 24 min Acting a Fool 8
Just for schitz and giggles 33 min Lmfao 42
Top 10 Hottest females in Evansville 42 min Firefighter 45

Evansville Jobs

Personal Finance

Evansville Mortgages